Reklamacje
Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.) w szczególności art. 556 i następne.
JAKA JEST PROCEDURA ZGŁOSZENIA REKLAMACJI? Aby złożyć reklamację należy:
W terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.(Towar nie może mieć oznak noszenia)
- Wypełnić formularz reklamacji, który otrzymują Państwo e-mailem, ( informując sprzedawcę o zaistniałej sytuacji) lub zgłosić reklamację email.
- Reklamowany produkt z dołączonym formularzem reklamacji, dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym), należy odesłać na adres:
Formalnie Katarzyna Leszczyńska UL. Krótka 30 05-311 Górki
JAK DOWIEM SIĘ O ROZPATRZENIU REKLAMACJI?
O rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo poinformowani drogą e-mailową lub w inny sposób, zgodnie z Państwa danymi wskazanymi w Formularzu reklamacji.
W JAKIM TERMINIE E-SKLEP ZREALIZUJE MOJĄ REKLAMACJĘ? W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki od Klienta wraz z towarem, e-sklep rozpatrzy Państwa reklamację. W sytuacji wystąpienia wady fizycznej lub prawnej Klient będący konsumentem może złożyć do Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
- wymiany towaru na nowy
- naprawy towaru
- obniżenia ceny
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
E-sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta na koszt e-sklepu . W przypadku nie uznania reklamacji przez e-sklep, koszty przesyłki pokrywa Klient.